Одесские штучки

Відкриття судноплавства з Дунаю в море у Одеській області не вирішить проблему світової продовольчої кризи

Нагадаємо, напередодні було відкрито для судноплавства українську частину гирла Дунаю — канал "Бистре", який дає можливість цілодобового проходу суден в обидві сторони через Кілійське гирло Дунаю на півдні Одеської області. Через нього пройшли два каравани барж з зовнішнього рейду Суліни у морі до порту Кілія на Дунаї. Перед цим, за інформацією керівництва Українського Дунайського пароплавства, канал "Бистре" був заблокований ліхтерами для унеможливлення російських провокацій або спроб зайти у Дунай.

Після цього координатор гуманітарної допомоги ООН Мартін Гріффітс висловив думку, що відкрите судноплавство каналом "Дунай-Чорне море" дуже важливе, але цього недостатньо для повномасштабного експорту зерна з України. 

“Натхнені повідомленнями про відновлення експорту українського зерна через канал Чорне море-Дунай. Але цього недостатньо. Оскільки продовольча безпека зростає в усьому світі, відкриття Чорноморського маршруту є нашим найкращим вибором для подолання глобального голоду. Світ не може чекати”, — підписав Гріффітс.

У дослідженні ООН зазначали, що Україна щороку вирощує достатньо продовольства, щоб нагодувати понад 400 млн людей. Тому блокування портів у Чорному морі створює загрозу голоду для цих людей.

Морські порти експортували близько 80% експорту аграрної продукції України. Після широкомасштабного вторгнення його вивезення відбувається виключно через дунайські порти, залізничні та автомобільні пункти пропуску на західних кордонах. Утім для заміни морських портів цього недостатньо.

Подписывайтесь на наш канал в Телеграм. Моментом узнавайте новости Одессы! Также подписывайтесь на нашу страницу в Facebook!

И еще туда же!

Опасные игры: в Одесской области родители не досмотрели ребенка

Observan

Стало известно сколько в январе у украинцев будет выходных

Observan

Одесские школьники хулиганят и хамят взрослым

Observan