Бардак

Україна і Румунія намагаються розвантажити судноплавство у гирлі Дунаю

Причиною затору і скупчення суден біля Сулинського гирла Дунаю є те, що проводку каналом здійснює румунська сторона, яка раніше не стикалася з таким напливом суден. У результаті суднам доводиться очікувати в черзі на проводку по 10 днів і більше.

Тому наприкінці минулого тижня керівництво військово-морської та портової влади Румунії, Молдови та України вирішили якось розвантажити затор біля гирла Дунаю, для чого їм треба разом координувати операції та вести прямий діалог. Про це пише румунське видання Viata.

Україна запропонувала Румунії кілька варіантів розблокування каналу. Пропонується збільшити період дозволеного руху суден на дві години – зараз канал працює лише у світлу частину доби. Також дозволити прохід суден у нічний час на випадок затору та збільшити максимально допустиму швидкість. Крім того, пропонується оформляти вхідні судна на рейді, поки вони очікують на заход, а не в самому порту Суліна. Також у міністерстві запропонували залучити до прикордонно-митного огляду у порту Суліна додаткові причали для огляду одночасно не менше шести суден. Водночас Україна запропонувала перебазувати лоцманів із закритих українських портів разом із катерами до Румунії.

Також стало відомо, що румунська сторона схвалила деякі пропозиції України. Зокрема, порти розглянуть питання рейдової перевалки.

"Три органи влади вирішуватимуть, які судна заходять до причалів і в якому порядку, щоб уникнути випадків, коли агенти подають заявки, пізніше порти не підтверджують виділення причалів, і судна скупчуються на якорних стоянках уздовж Дунаю”, — ідеться у публікації.

Подписывайтесь на наш канал в Телеграм. Моментом узнавайте новости Одессы! Также подписывайтесь на нашу страницу в Facebook!

И еще туда же!

Эпидемиологическая ситуации в Болградском районе ухудшается

Observan

Состав Болградского общественного совета может измениться

Observan

В Арцизе установили личность «крушителя» лавочек

Observan