Фото ілюстративне
Міська влада Одеси вживає невідкладних заходів щодо вирішення проблеми ефективного функціонування міського архіву та належного збереження архівної документації.
Про це повідомляє пресслужба Одеської міської ради.
На сьогодні через брак додаткової площі неможливо забезпечити зберігання документів відповідно до чинних вимог та стандартів.
Саме тому необхідно терміново виконати роботи з капітального ремонту додаткових приміщень адміністративної будівлі комунальної власності, запланованих під розширення архіву, з переобладнанням внутрішніх систем тепло-, електро-, водопостачання.
Відповідні відкриті торги планують оголосити найближчим часом.
Довідково.
В існуючих приміщеннях архіву вже зберігаються майже 260 тисяч одиниць документації, а кількість нових надходжень продовжує збільшуватись щорічно на 23 тисячі одиниць. 80% запитів, які надходять до Департаменту архівної справи та діловодства Одеської міської ради, мають соціально-правовий характер. Серед інших, згідно із встановленою номенклатурою справ, в архіві повинні постійно зберігатися розпорядчі документи (рішення Одеської міської ради та Виконавчого комітету, розпорядження міського голови), у тому числі про підтвердження майнових прав громадян, а саме:
• надання ордерів на житло;
• оформлення земельних ділянок;
• розміщення гаражів;
• дозволи на прибудову балконів, веранд; тощо.
Документи з терміном зберігання 75 років:
• документи про ліквідацію підприємств;
• дані про заробітну плату для оформлення пенсії.
Приміщення будівлі для розширення архіву знаходяться в незадовільному технічному стані та непридатні для зберігання документів, також у них відсутні опалення, вентиляція, система пожежної безпеки.
Источник: Волнорез